Gand Cayman eilanden - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van ansennorman - WaarBenJij.nu Gand Cayman eilanden - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van ansennorman - WaarBenJij.nu

Gand Cayman eilanden

Door: ansennorman

17 Maart 2011 | Cayman Eilanden, Georgetown

Vandaag varen we al een hele tijd ten Westen van Cuba.en ten Noorden Jamaica. Op de public speaker is vermeld dat Guantanamo bay te zien is. Ik heb met de verrekijker gekeken maar kan geen Amerikaanse gevangenis bewaker ontdekken. We varen met een snelheid van 16.4 knots ons positie op het ogenblik is 19º33.15’ North and 077º38.27’ West en koers 282º op weg naar Grand Cayman waar we morgenochtend verwachten aan te komen. Het weer is nog steeds kalm en rustig. Wind richting NE en varierend tussen 9-10 Knots. Zee diepte 5260 Sunset 19.20.Temperature 29º C Atm druk 1060 hPa. Relatieve Vochtigheid 57%.
Gisterenavond hebben gedineerd en hebben de tafel gedeeld met twee New Yorkse dames. Ze hebben de hele wereld afgereisd en wisten alles vele malen beter. New York heette vroeger toch Nieuw Amsterdam nou aan die trekken is niets veranderd. Ze deden me veel aan Amsterdammers denken. Ans als Haarlemse vond het best wel aardig. Een van de dames was vroeger zang pedagoge. Ze gaf ook een korte liedertje weg om te laten horen dat ze ook kon zingen. Het leek wel een kraai. Na het eten zijn we naar de Latin zaal gegaan en hebben daar een dansje gemaakt. Vanmorgen hebben we weer lekker ontbeten. Ans is daarna naar linedancing gaan kijken maar heeft dat gemist. Wat dat is weet ik ook niet. Ze is toen naar de pool dek gegaan daar hadden ze een spelletje wie de meest lepels uit de pool kon vissen.
Nu gaan we lekker eten en kijken wat deze avond ons brengt. Ans wil naar de jaren 60 muziek gaan luisteren en naar de kunst van het dansen van de oudjes gaan aanschouwen.
Ik denk dat ik morgen wel aan wal ga. Er schijnen twee mooie golfbanen te zijn.

Voor nou tot morgen

• 17 Maart 2011 - 03:21

Nbb:

Nou, blij te zien dat TURKS eiland weer achter je ligt.

Klinkt allemaal heel gezellie op de boot. Heb je captain Stubing al gezien?

Hier regent het al weer een dag of twee aan een stuk. Blij dat de NE monsoon afgelopen is want anders hadden we lichtgevende regen gehad.
    wat een zootje daar in japan...

Afijn, kortom, veul plezier :)

• 17 Maart 2011 - 06:05

DAB:

Haha pap da's grappig van die dames aan je tafel. Daar zit je op te w8-en. Maar gelukkig werd het goed gemaakt met dat lepel-duiken. Haha

Ja, tuurlijk moet je ook eens aan wal. Ben benieuwd wat mama dan gaat doen. Zangcursusje misschien?

Hier gaat alle goed. Britt had een 8 voor haar spreekbeurt; "Curacao". En zal a.s. zaterdag voor het eerst naar een
    hockeyfeest gaan. Kleine kinderen worden groot.

Van 13°125.14 noord en 25°586.45 zuid (Oosterhout dus) groetjes! En veel plezier.

• 17 Maart 2011 - 09:12

Gerda:

wat jammer nou zus dat je het linedancing gemist heb je had nog wel je uggs bij je leuk de zestigjarige muziek temp29 c atm druk 1060hpa relatievevochtigheid 57 valt reuze mee xxgerda

• 17 Maart 2011 - 11:04

Syl:

Speciaal voor Oom Norman:

From Wikipedia:
    A line dance is a choreographed dance with a repeated sequence of steps in which a group of people dance in one or more lines or rows without regard for the gender of the individuals, all facing the same direction, and executing the steps at the same time. Line dancers are not in physical contact with each other. Older "line dances" have lines in which the dancers face each other, or the "line" is a circle, or all dancers in the "line" follow a leader around the dance floor; while holding the hand of the dancers beside them.

Nou dat weet u dan ook weer! Kan u in ieder geval meepraten bij de Golden Girls over dit boeiende onderwerp....! Of Stetson op een meedansen...

X uit Nieuw Almere!

• 17 Maart 2011 - 13:32

Maud, Kor En Kids:

Mijn collega's vragen zich af waarom in zo in een deuk lig: "de humor van onze familie" blèeeer ik over de werkvloer "is echt heeel grappig". Jammer dat ik er niet zo goed in ben.. hè Nor? ;-).

Rubin kwam gisteren onverwachts even langs op mijn werk.... heel even maar, maar o zo gezellie. En neen, hij had geen geld nodig. 't Was zomaar. Dát zijn de mooiste momenten van 't leven. Collega's meteen: "Och, wat heb je toch een knappe zoon". Da's ook mooi om te horen.

Kor is nu 3 dagen op cursus. Die zien we zaterdag weer terug.. Da's nou weer ongezellie.. Ga vanavond maar ff langs bij Donna, Britt en Ronald.. misschien mag ik mee-eten haha....

Nou pap, hoop dat je nog hebt kunnen golfen. Mam heb je nog wat leuks kunnen kiezen uit al die dingen.. tjeezzz wat een programma zeg!!

Nou, ik houd het kort deze keer hahahha... Doeggiii

• 17 Maart 2011 - 14:41

Syl:

Bedankt voor de uitleg. Ik ben nu blij dat ik het gemist heb.

• 17 Maart 2011 - 14:45

Nnb:

Nor vanavond hebben we een uitnodiging om in de Crow's nest kennis te maken met Captain Stubing. Alias Jonathan Mercer