Grand Cayman verblijf - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van ansennorman - WaarBenJij.nu Grand Cayman verblijf - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van ansennorman - WaarBenJij.nu

Grand Cayman verblijf

Door: ansennorman

Blijf op de hoogte en volg

18 Maart 2011 | Cayman Eilanden, Georgetown

Vandaag liggen voor de haven van Grand Cayman. Hier is geen pier, want de groenen willen vanwege de aanwezige koralen rondom het eiland geen toestemming hiervoor geven. Ik ben met een tender van het schip aan wal gegaan. Erg veel touristen aan wal. Er kwam tegelijk met ons een ander Carneval cruise schip binnen.
Ik had wat bijzonders meegemaakt, i.p.v mijn pas ben ik per ongeluk met Ans haar pas van boord gegaan. Dus security had uiteraard een probleem hiermee en wilde mij niet direct aan boord laten. De security dreigde dat maar op het eiland moest blijven. Lachen man die vent dacht dat hij mij daarmee zou straffen. Enfin na veel telefoontjes mocht toch aan boord. Ans zegt never a dull moment met mij. Vanmiddag was er ee vaar weg feest bij de pool. Er was een bartender coctail mixing wedstrijd. Leuk om te zien hoe die gasten met de flessen manipuleerden en uiteindelijk een lekkere cocktail mixten. Er was leuke muziek en Ans genoot want vreemd genoeg want de weer goden zijn nog op haar hand.
Nu ga maar in bad, want we hebben vanavond een after dinner drinks invitation van de captain ontvangen om in de Crow’s nest te gaan nutigen.

Voor nu tot morgen

  • 18 Maart 2011 - 02:18

    Nbb:

    je had zeker een afspraak met je bank manager daar, haha.

    hey, maak je ook een beetje foto's? en je nieuwe camera, vind je 't zonde om die uit te pakekn of zo? ik zeg, gaan met die banaan.

    vandaag weer regen hier, hoeraaa.


  • 18 Maart 2011 - 06:20

    DAB:

    Je kan nog 5 à 6 keer van boord. Doen hoor pap, dat maakt 't lezen spannend. (komt ie weer aan boord of niet) En gewoon jezelf blijven, want dat zijn de beste verhalen.

    Inmiddels is de captain toch al je beste vriend na al die captainsdinners en borrels.

    Gelukkig gaat het goed met mama haar gezondheid. Vanavond ga ik lekker tennissen. Eerst nog een dagje werken.
    Jullie veel plezier. Ciaoooooo xxxx

  • 18 Maart 2011 - 06:26

    DAB:

    Tenminste..... Ik ga er van uit dat het goed gaat met mam haar gezondheid.

  • 18 Maart 2011 - 07:56

    Syl:

    Norman jr. heeft gelijk! Wij wachten op foto van Captain Stubing en de djakoesie!

  • 18 Maart 2011 - 08:02

    Syl:

    Moet ineens denken aan zo'n grote gele opblaasbanaan op zee! Gaaaaaaaan met die banaan, hebben ze die ook op het schip! Misschien ook wel handig om mee aan wal te gaan? Zien jullie het voor je..... ik wel!
    Ja ja ik stop al, het niveau daalt!

  • 18 Maart 2011 - 23:16

    Maud, Kor En Kids:

    Tjezzzz wat een verhaal papa!!!
    Geweldig!! Ohhhh die arme mam, ik zie helemaal voor hoe die liep te stressen en #$%%%@ nadat die stuart Goofy of Gofer (oid) haar vertelde dat zij jou paspoort uit het kluisje moest halen (gelukkig wist ze de code!), om 't vervolgens snel bij jou te krijgen.
    Hoop niet dat ZIJ die smalle trap langs het schip af moest om in de tender over zee naar land te varen om dat paspoort bij die security af te geven.. ohhhh goed motive voor CSI 'Murder at sea'.

    Fijn dat die cocktailwedstrijd daarna was.

    Jongens, ik heb me weer rot gelachen.

    Morgen lekker zaterdag, vroeg op.. ha ha..

    Doeg, keep the stories coming....


  • 19 Maart 2011 - 12:23

    Syl:

    Your crew for this cruise are:
    - Captain Merrill Stubing
    - Cruise Director Julie McCoy
    - Purser Gopher Smith
    - Bartender Isaac Washington
    - Doctor Adam Bricker

    with Special Guest Stars:
    Ans & Norman Boom

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cayman Eilanden, Georgetown

50th wedding anniversary ans and norman

x

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2011

Oosterhout

25 Maart 2011

St Maarten

24 Maart 2011

Puerto Rico

21 Maart 2011

Eerste deel achterde rug

19 Maart 2011

Costa Maya Mexico

Actief sinds 26 Feb. 2011
Verslag gelezen: 491
Totaal aantal bezoekers 15563

Voorgaande reizen:

10 Maart 2011 - 30 Maart 2011

50th wedding anniversary ans and norman

Landen bezocht: